EuroShop is het innovatie- en trendplatform voor de retail en biedt een breed scala aan mogelijkheden van vandaag en oplossingen voor morgen. EuroShop behandelt onderwerpen zoals digitale transformatie, klantbeleving, duurzaamheid en nieuwe retailconcepten. Met als slogan Seven dimensions of total performance! presenteert EuroShop 7 retail-belevingswerelden, waarin alle facetten voor de branche worden uitgelicht:
- Shopfitting & Store Design
- Lighting
- Expo & Event Marketing
- Food Service Equipment
- Refrigeration & Energy Management
- EuroCIS
- Retail Marketing
Productgroepen
winkelinrichtingen, architectuur & design, verlichting, koelinstallaties, visuele merchandising, verkooppromotie en POS-marketing, communicatie, informatie- en beveiligingstechnieken, standbouw, design en events
Bezoekersdoelgroepen
retailhandelaars in food & non-food, consumptiegoederen- en investeringsgoederenindustrie, kleinhandelaars in mode en mode-industrie, groothandelaars, winkelinrichting en interieurdecoratie, catering, evenementencatering, architectuur, ambachten, reclamebureaus, grafisch designbureaus, visuele marketing en merchandising, standbouw, evenementenbureaus, IT industrie en veiligheidstechniek, gezondheidszorg, wellnesscentra, uitbaters van shoppingcentra
Bijzonderheden
EuroShop behoort tot de EuroShop trade fair family; een uniek portfolio van 4 internationale gespecialiseerde retail-beurzen die elkaar door de gedeelde expertise en het netwerk versterken.
Beursfrequentie
driejaarlijks
Volgende editie
februari / maart 2029